Wat een heerlijk paasweekend :) - Reisverslag uit Oldbury, Verenigd Koninkrijk van Inge Winterswijk - WaarBenJij.nu Wat een heerlijk paasweekend :) - Reisverslag uit Oldbury, Verenigd Koninkrijk van Inge Winterswijk - WaarBenJij.nu

Wat een heerlijk paasweekend :)

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Oldbury

Hallo allemaal :)

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een fijne Pasen gehad?
En ja ja, ik weet dat ik mijn blog normaal schijf of zondag...
Maar gelukkig ben ik vandaag vrij, anders had ik nog veel later geschreven...

Afgelopen dagen waren in één woord geweldig! Cornee kwam vrijdagochtend naar me toe :) We hebben heerlijk gewandeld langs alle kanalen, een bootreisje gemaakt, lekker uit eten geweest & fijn gewinkeld. Het was zo heerlijk om eindelijk weer samen te zijn! Ik heb er gewoon bijna geen woorden voor. Soms kan ik bijna niet geloven hoe goed we bij elkaar passen en hoe goed we elkaar aanvullen...
Tjaa, ik kan hele boeken schrijven over alle dingen die we gemeen hebben en waarom ik zo dol ben op Cornee. Maar dat bespaar ik jullie, hihi!

Dan ga ik het nu hebben over Carola's verjaardag. Man man man wat is ze verwend! Een weekendje naar London, kaartjes voor 'Singin in the rain', concertkaartjes voor haar favoriete Duitse band, 100 pond om zomerkleding te kopen, een vakantie naar Frankrijk met haar zus en haar zus had zelfs een eigen liedje geschreven en opgenomen voor Carola. Mijn verjaardag valt in het niets vergeleken met dit, haha. Maar de grootse verrassing moest nog komen voor Carola!

Ik was al meer dan twee maanden op de hoogte van deze verrassing. Maar ik heb Denise beloofd het niemand te vertellen, dus dat doe ik dan ook niet. Op zaterdagavond kwamen haar ouders aan in London waarvandaan ze met de trein naar Birmingham kwamen. Carola had niks door, al vond ze het wel erg raar dat ze ouders niet kon bereiken op skype.. (gek toch? haha)

Zelfs toen Denise haar meenam naar het treinstation had ze nog niks door. Totdat ze haar zus zag staan! Tranen vloeide rijk deze avond! Ze heeft echt een hele leuke en liefdevolle familie. Op zondag had Denise een paasdiner gemaakt voor 12 mensen; Denise, Mick, Kierron, Kady, Caitlyn, Carola, haar zus, haar moeder, haar vader, Margherita, Cornee & ik. Echt super!

Iedereen hier begint nu echt te beseffen dat het einde in zicht komt. En eigenlijk heeft iedereen het er erg moeilijk mee. Denise zegt dat ze nog nooit studenten heeft gehad waar ze zoveel om gegeven heeft. We hebben gezegd dat we vandaag nog mogen praten over de dag dat we weg gaan. Maar vanaf morgen is het verboden en gaan we alleen maar genieten van de laatste 7 weken samen als één familie. Die tranen hier in huis moeten maar is opdrogen!

Gisteren was enorm lastig, afscheid nemen van Cornee was verschrikkelijk. De tranen bleven maar komen & komen....
Toen ik uit de bus stapte op mijn weg terug naar huis waren Kady& Carola al op me aan het wachten, echt enorm lief!
Vandaag gaan Carola's ouders weer terug, dus dat afscheid gaat ook erg lastig worden.

Maar kop op! Blijven lachen :)
De laatste weken moeten de beste worden!
En dit hele avontuur is niet het einde, het is misschien het einde van een hoofdstuk. Maar het is zeker niet het einde van het boek...

Veel liefs,
Inge


  • 02 April 2013 - 13:59

    Danique:

    Klinkt fantastisch meid! Geniet nog van je laatste paar weekjes daar! :D
    En wij verheugen ons allemaal weer op jouw komst!
    Heel veel liefs, Danique

  • 02 April 2013 - 19:43

    Je Moeder:

    Geniet nog maar van die paar weken daar hoor maar ik zal blij zijn als je weer thuis bent.
    Het is nu hier lang genoeg stil geweest.
    Tot ziens in mei.
    liefs. Je moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Aankomend schooljaar verblijf ik in Engeland. Via deze site kun je op de hoogte blijven van wat ik allemaal meemaak!

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 28183

Voorgaande reizen:

05 September 2012 - 20 Mei 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: