Een weekendje met mijn beste vriendinnetjes :) - Reisverslag uit Oldbury, Verenigd Koninkrijk van Inge Winterswijk - WaarBenJij.nu Een weekendje met mijn beste vriendinnetjes :) - Reisverslag uit Oldbury, Verenigd Koninkrijk van Inge Winterswijk - WaarBenJij.nu

Een weekendje met mijn beste vriendinnetjes :)

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Oldbury

Hallo allemaal :)
Mijn laatste weekje vakantie is nu ook al weer voorbij,
wat zou ik graag nog een weekje vakantie hebben!

Afgelopen week heb ik bijna alleen maar in mijn bed doorgebracht.
Iedereen in ons huis is ziek, en het 'virus' circuleert al weken tussen ons allemaal. Nummer 1 wordt ziek, vervolgens worden nummer 2 t/m 7 ook ziek. Inmiddels is het virus gemuteerd en wordt nummer 1 opnieuw ziek etc...

Afgelopen week had ik het in ieder geval weer zwaar te pakken. Ik ben met moeite één ochtendje naar school gegaan om te oefenen voor ons toneelstuk, maar verder kwam ik dan ook niet..

Tot vrijdagochtend dan! Op vrijdagochtend kwamen mijn beste vriendinnetjes Agnes& Lisette aan op Birmingham Airport. Nog steeds had ik erg veel last van mij keel& praten kon ik bijna niet... Maar het was zo heerlijk om die twee weer te zien! Deze vrijdag heb ik ze een deel van Birmingham laten zien, het leek me beter om nog even niet naar de familie te gaan met al die bacteriën die in dit huis rondzwerven. Volgens Agnes is in Birmingham 'het verschil tussen arm en rijk is erg duidelijk' en 'het winkelcentrum is waanzinnig groot'. Een mooie stad vonden ze het beiden niet echt. Alle aandacht ging daarentegen naar een Thais Restaurant in het winkelcentrum waar bordjes met eten via een lopende band naar je toe komen... Tja, dat hebben we ook niet in Nederland.

Op zaterdag zijn we naar Cadbury's world geweest. Met Carola, Cornee & Caitlyn heb ik hier zo'n 5 uur doorgebracht in de kerstvakantie. Maar nee, Liset& Agnes hadden alles binnen 2 uur gezien, haha. Met mijn zere keel was het lastig om ze bij te blijven. Toch vonden ze dit wel heel erg leuk! Daarna heb ik ze meegenomen naar mijn 'familie'. Ik heb ze even het huis laten zien, maar daarna hebben we spelletjes gespeeld met alle meiden. Kady verliest altijd, dus echt spannend was het niet, maar gezellig was het wel! Daarna zijn we natuurlijk even wat gaan eten bij een typische 'Engelse pub', deze ervaring mag niet ontbreken als je naar Engeland gaat! De hele pub zat vol met mannen aangezien er voetbal op tv was... Maar we hebben ons wel vermaakt!

Vandaag was het St. Patrick's Day in Engeland. Er was een parade in Birmingham, dus daar zijn we even gaan kijken. Het was een beetje zoals de Dance Parade in Rotterdam min de 'foute kleren' en de harde muziek. Op St. Patrick's Day hier in Engeland trekt iedereen groene kleren aan, gaat naar een pub & maakt er een goed feestje van. Wij hebben echter alleen naar de parade gekeken, daarna moesten mijn lieve vriendinnetjes alweer richting het vliegveld (snik snik).

Ik heb echt genoten van dit weekend, en het is goed om je te realiseren dat echte vriendschap toch wel blijft bestaan. Het maakt niet uit waar je heen gaat, of hoelang je ergens heen gaat. Als je elkaar ziet dan is het weer zoals vroeger. We hebben wel slecht gegeten hè meiden, al die Engelse gebakjes en koekjes zijn moeilijk te weerstaan! Deze week moeten we maar is weer wat gezonder gaan eten, jullie in Nederland & ik hier in Engeland :) Nogmaals bedankt dat jullie helemaal naar Birmingham kwamen, echt super!

Deze keer is mijn blog niet zo lang helaas, meer dan dit heb ik niet gedaan afgelopen week. En ohja, er staan geen foto's van Ag, Liset & mij op mijn blog en dat heeft twee redenen. Ten eerste heeft Lisette alle foto's op haar camera & ten tweede wil Agnes liever niet met foto's op het Internet... Dus helaas!

Komende week heb ik dat Theater optreden& we beginnen ons 'Pick-a-Country' Project. Op dit moment kan ik nog steeds niet normaal praten, dus dat wordt wat (help)..
Laten we maar hopen op het beste!

Jullie horen volgende week weer van me :)

Liefs,
Inge





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Aankomend schooljaar verblijf ik in Engeland. Via deze site kun je op de hoogte blijven van wat ik allemaal meemaak!

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 28198

Voorgaande reizen:

05 September 2012 - 20 Mei 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: